Jajaaa

Okej då, det var bara ett aprilskämt det där om pengarna! Måste jag tyvärr säga, jag önskar ju att jag kunde säga motsatsen :p 215 miljoner skulle man vunnit, som den där lyckliga mannen som gjorde det för nån vecka sen. Ojojoj.. vilken dröm!

Blev en lunch på matkällan med Viktor och Persson, sen ICA och så har det blivit lite småplugg bara. Boken jag skickat efter och behöver till tisdag har ju inte kommit fram än!!! Dåååligt less man kan bli!!! :S:S GAH! MEN, jag har tur som har snälla klasskompisar, nu får jag låna den av Maria! :) Kanon kanon, shit vad glad och tacksam jag känner mig!! :)

Ikväll blir det hem till Sarah och chilla :)

Ha en niiiice kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0