hihi!

Jag känner sån lycka när jag känner sparkar från min lille prins :) Nu är det full liv å rörelse i magen. Kommer en spark, så äre lugnt en liten stund men jag känner ändå rörelser. Så kommer nästa spark igen. Älskade lilla vän! Du är det finaste jag har! <3

Måndag idag, och annandag påsk. Trist väder ute, för mig känns det dock bara skönt när jag ska vara inne och göra klart allt plugg. Enklare att göra det om det är tråkigt väder. Imorron ska lite saker redovisas och lämnas in, sen börjar vi en ny kurs på tisdag. Vi ska läsa "Natur och miljö ur barns perspektiv". Hoppas den blir intressant!

Igår blev det film med Sarah å Camilla hos mig :)

Lägger upp en bild på magen, som jag knäppte för några min sen. Inne i vecka 21 nu som sagt (20+1). Ungefär 4½ månad kvar till BF.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fin mage hihi :D Så stor du blivit tjejen. Ska bli kul att få träffa lillprinsen sen ;)

2010-04-05 @ 18:54:47
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Linda

Jajjemensan =D Robin Friade. hehe!

2010-04-05 @ 20:33:17
Postat av: cissi

Vilken fin magae du har fått gumman!!!!!!

2010-04-08 @ 13:38:30
URL: http://ceclilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0