:))

Hej måndag!
Sitter hemma och tar det chiiiill.. gick bra att lämna barnen imorse, de var så snälla så :) Jag fick sova i gästrummet hos dem och vaknade redan kl 5 imorse, sen kunde jag inte somna om.. men det ändrades när jag var hemma strax innan 8.30, då sov jag två timmar till innan jag kikade på Våra bästa år. Sen sov jag ännu 45 min innan jag gick upp helt och hållet. :P
Kl 16 hämtar jag upp Camilla och åker in till valbo, hon ville till köpis och handla idag och jag ska hämta Hailey och Oscar på dagis vid 16.30. Så lämnar jag dem hemma sen, väntar till Haileys mormor och Oscars föräldrar kommit hem, sen åker jag tillbaka till köpis igen. Ska inte köpa nåt spec idag vad jag vet nu, men roligt att sällskapa Camcie också :P
Får ju låna Annas bil hela veckan btw! :) Tycker jag var jättesnällt, behöver inte lämna tillbaka den förrän på måndag :) En audi, automatväxlad är den också. Med andra ord väldigt rolig att köra. ;) Underbart snäll och go familj det där!

Ikväll måååste jag börja plugga. 40 svåra instuderingsfrågor ska göras om Ekologi och miljö, ingen hit precis. :/ Läängtar till den 3 juni nu och skolan är över för ett bra tag framåt. Då har jag bara massa annat mysigt och roligt att fokusera framåt på :) Men viktiga praktiska saker som ska göras också.. Så ääre.
Hörde på nyheterna att det är babyboom i sandviken nu under 2010 också. Så de planerar fler förskolor nu.. det tycker jag är rooligt :)

Ni får ha en fin dag ute i solen! Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0