Dålig update

Hej på er! :)
Nu har det varit dålig update på mig, men tiden har inte funnit alls. Igår blev det heldag i skolan.. usch, har hur mycket helst framför oss! :O Längtar till nästa vecka är över, så är det värsta över iaf... fyy, blir så stressad av sånt här. Men det får gå som det går helt enkelt, nåt mer kan man inte göra!
Därefter blev det iaf att åka till dagis och hämta gullungarna :) Pratade lite med förskollärarna också, jag har ju jobbat där.. de såg att jag var gravid, hehe. Syns ju gaaanska bra nu ;P
Sen käkade vi gott hemma hos lilla Kalle och Oscar, innan jag gick hem för att natta tjejerna. De var inte så peppade på att sova, men till slut så. Jag gjorde inte många knop jag heller när de somnat, somnade bara någon timme senare nere i gästrummet.
Så blev det upp 6.15 idag för att göra dem klara.. skjutsade Hailey å Oscar till dagis, sen åkte jag hem. Sov till Våra bästa år började, sen har jag hållit mig vaken.
Får se vad som sker ikväll? Precis duschat, så ska väl ta och torka håret och fixa mig nu. Sen blir det hem till mamma och co en sväng tänkte jag. :) Ikväll hakar jag väl på Sarah å Camilla dit de ska, men vart vet de inte än. Det visar sig! :) Första valborgen på några år som man är nykter nu.. men inte mår jag sämre för det. ;)

Ni får ha en underbar kväll, alla som ska festa och ni som icke ska! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0