Church street

Hej lördag!
Precis ätit lunch, ska diska upp det nu och sen göra mig klar. Blir att haka på Camilla och Wille in till gävle ikväll när de ska äta på church street. Jag blev så sugen eftersom maten där är sååå god! Sen ska de på bio, då tar jag dock bussen hem istället. Åker hem till mamma å pappa å kikar film eller nåt. :)

Igår blev en trevlig kväll med Sarah, vi såg på talang och nån halvkass b-film jag hyrt. I Love You Beth Cooper hette den. Lite rolig emellanåt, men ingen jag direkt rekommenderar :p

BTW, jag har inte gått upp ett kg i vikt heller, fast att jag fått sån stor mage :) Vägde 53 innan jag blev gravid, sen gick jag ner till 51, det är vanligt att gå ner i början.. för mig berodde det på att jag inte fick i mig lika mycket mat som jag fått tidigare, pga lite lätt illamående. Men nu har jag bara gått upp till 52. Men jag mår bra, jag äter bra numera och mår bra i övrigt så. :)
Idag när jag klämde på bröstet kom det ut gul vätska också.. haha, inget man är såå van vid. Men det är helt normalt, förbereder mjölken bara. Redan i februari fick jag ju ut genomskinlig vätska, men nu har den fått färg också. Mamma sa det, hon var inte alls lika stor när hon väntade första, som jag är nu.. å hon fick inte ut mjölk under första graviditeten heller. Det är vanligare man blir större fort om man fått barn innan, och även att få ut mjölk om man fått barn innan. Meen, det är ju olika ändå det där, såklart ! :) Går in i vecka 23 imorron, så får bli en ny magbild i veckan som kommer nu.

Ni får ha en fin lördag, hör av er om ni har tråkigt vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0