Tjohopp.

Hejsan!
Det blev inget bloggande igår, jag satt inte ens vid datorn. Först var det skola på eftermiddagen, efter det mötte jag upp Cissi och vi gick till Mingel och bar. Vi sa vi skulle ut å ta en öl bara, men det blev ju lite mer då.. ;P ehm. Åt mat gjorde vi där också iaf, riktigt gott! Sen tänkte vi gå på Olearys å dricka mer öl å se på fotbollen, men då vinkade Cissis några klasskompisar in oss som satt på Cheers, då gick vi dit å var sociala istället. Mycket trevligt folk! Sen efter lite fler öl å två drinkar gick vi nästan alla hem till Cissi och började festa till där ordentligt. Massa vin blev det. ;) Jag är inget fan av vin, men är man full går det mesta i! Yes, sen drog vi faktiskt till heartbreak! Bara övervåningen öppen, å var vi å kanske 8 till där. Haha! Men vi dansade å hade trevligt! Shottade också, den gick dock i mig alldeles för fort så då vart det ett besök till toaletten.. hmm :p Sen stängde det, min sista buss hade gått för längesen så jag däckade i gävle jag. ;D Tog 9bussen hem idag. Tack Cissi å ni andra för en rolig kväll iaf! ;)
Soooov idag när jag kom hem, sen kom mamma å gjorde mig sällskap, och jag hakade med henne hem. Satt ute å solade en stund. Ikväll äre lugna puckar, blir Idol om en stund, måste ses! Missade ju det igår. :)
Vad ska ni göra i helgen då? Imorron ska jag umgås med Sarah, vi ska färga håret. ;D Hihi känns lite pirrigt å bli brunett. Hennes mamma ska göra det på Sarah, då skulle hon fixa det på mig med. :) Snällt. Så ni får väl nåt kort sen kanske.. ;p
På lördag ser det ut som det blir fest igen! Ska nog haka med Cissi och hennes pojkvän till hennes klasskamrat som har fest. Sen förmodligen utgång! Jag tänkte säga nu att jag ska ta det lugnt med drickat, men det tänker jag inte säga!! Haha! Men som jag känner nu ska det inte bli lika fyllor som de två senaste jag haft!
Nu väntar tvn!
Här är de få bilder vi knäppte i fredags btw, innan utgången i gävle. Jag, Camilla, Sarah och min bror Peter på bilderna! :)






Haha syskona Murhagen.. plus steffe som inte var med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0