Tjaaa

Sitter hemma ikväll bara, haft en riktigt skön å mysig kväll! Jag å Sarah var på napoleon och åt idag, filé black and white såklart, huuuur gott som helst! Sen kikade vi på typ världens bästa film hos mig, "det" heter den, med clownen. Sett?? :) Skiitbra! Nu ska jag väl ta å krypa till kojs snart. Kvällen igår blev för mkt för mig, haha. Blev ju såååå jävla kalas igår! Men skoj var det iaf, av det jag minns vill säga.. ;P Förfestade ju hos mig först, jag sarah, camilla å efter en stund kom bror Peter också å hakade med ut i gävle. :D Han är det ju inte alltför ofta man festar med, eller vi har nog aldrig förfestat tsm förresten, alltid bara stött på varann ute på krogen isf. Men det visade sig vara skoj! Så skjutsade snälla Sirpa in oss till gävle iaf, var där redan vid 11snåret. Träffade på Sara å Vickan, satt å snacka lite med dom. :) Jag fattar inte riktigt vad som hände med mig igår, för jag var bara normalfull när vi gick in på krogen, kommer ihåg allting bra åså. Men sen efter två drinkar (tror jag det var) slog det slint i huvet på mig typ, så jag vart såå full! Självklart kommer jag ihåg kvällen, men det är rätt suddigt... så var det några öl å en cider på det med. Det är ju såå onödigt å dricka sådär mkt, för jag vill ju komma ihåg kvällen å vad jag gör! Man vill ju komma ihåg musiken så blir det liksom roligare å dansa om det är en bra låt som går igång osv. Men från å med nu äre total skärpning för min del, lugnare med drickat! Sådär full ska jag aldrig bli mera! Bortkastade pengar å bara onödigt.. Jag hade iaf skällt på en kille som raggade på Camilla, då jag märkte att hon inte ville. Gått fram mot han å skrikit nåt å verkligen knuffat iväg han. Hade han glott lite på mig förvånat å sur, men sen dragit därifrån. Det värsta är att jag inte ens MINNS det!? ;D Wtf.. Jaa, sen efter kvällens slut fick vi skjuts hem i raggarbil. Kaaallt var det! Drog hem hit, sis sov över och jag somnade direeeekt på soffan! Yesbooox.
Imorron blir en pluggsöndag. :S Mindre roligt! :P
Men nu väntar sängen, å lite läsning innan dess.
Natti naaatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0