skriva skriva..

Hej gott folk!
Hade tänkt jag skulle komma en bit på min skrivauppgift idag, men icke. En framsida har jag gjort, å skrivit klart inledningen, men inte ens börjat på huvudavsnittet.
Först vaknade jag 12.30 idag, uuh får ångest när jag vaknar så sent. Så inte spec trött nu iaf. Sen på eftermiddagen kom Sarah å var social ett tag, alltid lika trevligt :) Därefter kom brorsan, fick hjälpa mig å ladda hem ett skrivprogram då det inte ville funka för mig. :S Sen dra å handla, göra mat, diska.. jaa, sen blev det Idol. Annars har jag väl bara funderat idag på uppgiften. Det är sjukt krångligt, förstår inte hur jag ska kunna få ner det här i minst tre sidor.. sen när jag läser häftet där det står allt för godkänt också, det gör det ju inte bättre. Några från skolan ska in dit imon iaf, träffa den kursansvarige å ställa frågor, pga att de som nästan alla andra inte fått uppgiften riktigt klart för sig. Hoppas allt känns klarare imorron så fortsätter jag då!
Längtar till helgen nu bara! :)

Blev ett riktigt tråkigt inlägg det här, men har inte så mkt annat att komma med just nu. Allt jag har i huvet är plugg typ. :S
Den som väntar på nåt gott, det blir roligare nästa gång. ;)

Nu ska jag nog dra igång nån film faktiskt, inte alltför ofta jag kollar på film numera. Sen suuussa söött.
Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0