segsöndag.

Yoooooo dudes. ;)

Riktig slappardag har det varit, som söndagar oftast är! Suttit inne hela dagen, sötissarah kom å gjorde mig sällskap. Blev en promenad till ICA, annars bara sitta å chilla.
Imon väntar en ny vecka å nya tag! Ska samlas 8.30 imon å redovisa våra fäldstudiearbeten i tvärgrupper. Om jag fattat det hela rätt så. :P Så ska vi dit på tisdag å få en intro hur vi ska skriva vårt stora skrivarbete vi har framför oss.. pirrigt, vill ju göra så bra ifrån mig som möjligt! Får se hur det går..
Annars i veckan har jag faktiskt inga planer. På fredag är det som sagt utgång igen, å helgen efter det äre maskeradparty, som Joel fixat. :D Blir nog riktiiiigt skoj! Camilla å Sarah hakar på dom med. Nu är bara frågan, vad klär vi ut oss till?! Temat är kändis å film! Powepuffpinglorna kanske? ;) Nee, man vill ju att folk ska se att man klätt ut sig, men sen gillar jag inte att spöka ut mig för mkt heller.. :P Fånig sådär jag.
Nääe vetnivad, det får visa sig. Men ge mig gäääärna tips!!!

Någon som kikat på Idol då? Älskar det, kollar alltid på det. Inte hittat nån jääättefavorit ännu, men dom här två tycker jag är enormt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0