Segaste söndagen.

Hejsan alla!
Hoppas ni haft en bra helg. Min har varit kanon, förutom idag då det varit segaste dagen på riiiiktigt länge känns det som. Shit vad jag avskyr söndagar ibland, dom kan vara förjävliga! Spec när man har plugg och göra dessutom, som man inte får gjort. Ibland har jag så sjukt svårt för å ta tag i saker jag måste göra. Men det är väl mänskligt.. Har en bok jag egentligen skulle läst ut till imorron, jag har knappt börjat. :S Iofs vet jag inte om den är jätteviktig, men ändå. Skärpning för min del! Har iaf bara hållt mig inne hela dagen å inte gjort nåt vettigt, då borde jag kunnat läst åtminstine mer i den.. men icke. Får försöka mig på några sidor till innan jag somnar. Har fältstudier i veckan, vad det nu är vi ska hitta på då. Tydligen göra nåt besök någonstans, imorron har vi bara en föreläsning om det, å sen eget arbete. Hoppas det blir en skön och inte alltför jobbig skolvecka!
Gårdagen var treeevlig iaf. :) Blev hämtad av Cissi å hennes karl Gustaf, vid halv6 tiden. Åkte hem till dom, jag drack bara å väntade på att dom gjorde sig klara. Sen tog vi en promenad hem till Cissis klasskompis Lina, där hon å två till trevliga tjejer var. Det var en såå oerhört fräsch lägenhet, man blev lite avis. ;) Jag gillar när det är mkt svart och vitt.. :) Sen efter suttit där å druckit ett tag, tog vi taxi till sätra, där en förfest höll hus. Mkt trevligt, rätt mkt ansikten man känner igen från skolan. Sen efter det begav vi oss med taxi till stan. Blev Goya igår, jag hade hellre gått på heartbreak, men man lär väl variera sig å dom andra ville dra dit så. Men det var ju heltrevligt ändå! Innan Goya gick vi in på Brända bocken och drack lite. Cissi å Gustaf drog hem från Goya rätt tidigt dom, men vi andra var kvar. Vääldigt bra musik där tycker jag, dom har ju även schlager som jag älskar. ;)
Efter det blev det donken, och jag missade sista bussen hem. Tänkte ta taxi hem, men hade verkligen ingen lust å bränna 500 till på det.. så jag träffade på tre vänliga själar, och hemma hos en av dom fick jag tak över huvudet. Drack ytterst lite, lyssnade på musik och somnade sen. Lite trångt bara när alla fyra sover på rad i samma säng. :P haha, men det gick finfint. Så tog jag bussen hem idag..
Jaa, nu har jag festat varje helg i 4 månader i sträck. Helgalkis? ;D Haha, nästan så! I helgen är det klassfest dessutom, då lär det ju inte bli lugnare.. helgen efter det är det löning, då lär det inte heller bli lugnare. Sen helgen efter det äre fest igen, kanske maskeradparty. Så då lär det inte heller bli lugnare. Men sen HOPPAS jag att jag kan ha åtminstone en eller två lugna helger! Det kan jag behöva!

Men nu ska jag försöka mig på den där boken igen.. sen sova.
Godnatt mina läsare. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Går det bra iskolan nu då? :)

2009-09-14 @ 19:45:51
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jajjemensan =) trivs super bra =) nu får du lägga ut en brunett bild hörru :P

2009-09-15 @ 19:22:39
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0