segast i stan.

Hejsaaan!
Varit lite dålig med skrivandet.. IGEN! ;)
Sitter hemma ikväll, tröttast i sverige lär jag vara. Somnar snart. ;P Ikväll blev det lugnt bara, film å godis typ :) Hade aldrig orkat festa idag.
Igår däremot, var det andra bullar. Då blev det klassfest, var jättetrevligt. :) Lite tråkigt att vi bara var ca 12 från klassen, alla kunde inte komma. Men men, skoj var det! Efter den som vi varit på hemma hos Sara i Stigslund, så blev det goya ca 10 min.. några stannade kvar, men de flesta av oss drog till slick istället. Var mkt folk, å skittrevligt! Blir slick på fredag igen iaf. :) Så himla roligt där! Älskar stället.
Imorron äre söndag, vad händer då? Ska umgås med Sarah en sväng jag iaf, ev köpa ett par skor av henne som hon inte vill ha. ;P Annars händer väl inget spec..
Känner jag är för tröött för å tänka nu, så blir nog inte mkt mer skriva än såhär.
Hörs imorron ;)
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0