Nattiiii

Yesbox, nu väntar sängen! Jag borde läsa ut boken jag håller på att läsa nu med, innan jag somnar, får se om jag orkar. Vore skönt å ha skiten gjord! Läser ju sååå mkt hellre "i taket lyser stjärnorna", men det gäller å tänka förnuftigt ibland med, å vad som ska vara klart först. Så kan det vara, hjärtat vill en sak, hjärnan en annan. Så äre faktiskt då å då. :)
Annars idag har jag läst hela kvällen.. tidigare var det skolan, musiklektionen idag var riktigt rolig, å läraren är också skitbra! Sen hade vi en föreläsning bara.. Efter det mötte jag upp Cissi å Matte på stan, för en fika. Satt där i två timmar, kändes som högst en timme. Så går det när man har roligt! ;)
Ingen skola för mig imorron, istället blire ett besök hos doktorn, och sedan bara ta det lugnt å göra mig iordning inför kvällen. Ev en klipptid, mitt hår är alldeles för slitet nu så behöver verkligen toppas! Ses vi ute i gävle imorron kväll då gott folk? ;) Klart vi gör!!! RING MIG! ;)
Men nu väntar sängen...
Pussss natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0