Mer pix.

Hejsan å hallå!
Då var det måndag kväll, sitter hemma just nu å är allmänt slö. Höhö. Var en kort skoldag idag iaf, vi delades in i smågrupper med personer från andra klasser, å fick redovisa vårt fältstudiearbete. Gick fort, å sen var det hemfärd, blev klara redan vid kvart över 10 tiden. Imorron ska vi dit å få en intro om skrivuppgiften vi ska göra, sen är vi ledig onsdag å torsdag å får jobba hemma med den. :) Kan vara skönt. Sen på fredag är det en föreläsning, annars har vi inget mer denna vecka. Softisch!
Idag på eftermiddagen var jag rätt rastlös, så jag lade mig på soffan å kikade på Patrik 1,5. Fjärde gången jag ser den filmen, men vissa filmer kan man verkligen se flera ggr. När den nästan var slut ringde Sofia, å vi gick ut på en skogspromenad. Riktigt härligt väder idag, såå skön luft ute! Sen skulle Sofia vara hemma å toffla ikväll ;) Elof har varit borta en vecka å kom hem idag såå, hon hade nog saknat han. ;D
Blir en lugn å skön kväll för mig själv, riktigt trött iaf såå. Blir väl tv, å lägga sig rätt tidigt tror jag, för är riktigt sömnig!
Blev taggad i några fler foton på facebook, från innan kåren i onsdags, å några från klassfesten i fredags. Så dom bjuder jag på! :)



Ehm ser verkligen ut som jag skrattar åt något sms, men är rätt säker på att det är åt något annat, fick inget sådär skitroligt sms den kvällen.. vad jag minns. :P









Kommentarer
Postat av: cissi

åh roliga bilder att kolla på! ser ut som ni haft jätte kul ju :)



puss på dig sötnos!

2009-09-23 @ 21:55:05
URL: http://ceclilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0