Ledig å plugg.

Hejsan hörrni!
Det blev aldrig nåt bloggande igår, hade ingen ork eller lust. ;P Försökte plugga istället, men det gick ju rätt åt pipan. Gjort klar det idag istället.. vettefan om det blev bra, men det får bli som det blir! Skönt å få sova ut idag iaf.. det får jag inte göra imorron. :P Imorn ska vi besöka Scottes teater, och intervjua en som jobbar där. På torsdag å fredag bara sammanställa allt, å skriva det som ett arbete. Så det blir nog en rätt sooft vecka ändå. :)
Det är väl vad jag gjort dessa två dagar. Plugg å chill. Varit hemma hos mor båda dagarna.. tog en långprommis dit igår, idag en cykeltur. Så skönt!
Så träffade jag Sanna en sväng på stan idag. Blev mcdonalds å massa babbel. Inte alltför ofta vi ses numera, så det var trevligt!

Umgåtts med min älskade syster också.. <3 hahaha, vi som som vanligt skämtar mer än vi är seriösa! Ingen får mig å skratta som hon! Ingen! ;) Det är helt otroligt..Tänk om det fanns fler som hon, då skulle världen vara perfekt. Men tur alla inte är lika heller. ;)

Hm, får se vad man ska hitta på nudå. Blir att bara ta det riktigt lugnt till sängen som väntar sen.. varit en irriterande dag idag ändå, med motgångar med datorn å wordprogram som ska krångla. Så nu får det bli lugnt. :P
Godnaaaatts. ;D
Sötaste katten btw! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0