kaaallt.

Sitter hemma å fryser nu. Fattar inte varför det blev så kallt här helt plötsligt, brukar ju alltid vara kokhett i min lya. :P Men får bädda ner mig under ett varmt täcke snart å sooova.. mys!
Var en kort skoldag idag igen, satt å hade en intro i hur vi ska skriva vår stora skrivuppgift vi har framför oss. Shit, jag vet inte alls hur det ska gå. :S Jag vet på ett ungefär hur jag ska skriva, men jag fattar inte hur jag ska få ihop 3,5 sidor på det?! Känns som det kan gå på en halv sida allting.. inte kul!
Sen är jag sååå dålig på att ta tag i saker som sagt. Hade kunnat börja idag på eftermiddagen, istället blev det en powernap på två timmar. :P Sen ikväll åkte jag hem till mamma å Camilla å dom. Kikade på idol å andra avenyn där. Nu är jag hemma igen, men är för trött för att börja nu.. så det får bli imorron å på torsdag! Då vet jag vad jag har för roligt framför mig.. Men så är det med skolan, bara att bita ihop å ligga i! Blir iaf hemma nu både onsdag å torsdag och pluggar.
Annars idag efter skolan blev det en sväng på stan i gävle, med Cissi å Emelie. Hittade faktiskt några fynd, en svart rätt så kort skinnkjol från HM. Very nice.. sen tre linnen på Gina, ett grått som det stod "Yeah" på, ett svart det stod "style" på, samt ett svart axelbandslöst linne med silverränder. Så fint så. :) Jag älskar verkligen tröjor å linnen med tryck, texter på. Såå koolt, å verkligen en typ av min stil.
Sen tog vi en lunch inne på flanörhuset, åt en jääättegod sallad! Jag älskar sallad!!
Sen kom Mattias å hämtade upp mig, han hade sin intro senare än oss. Så hade tur å fick åka hem med honom. :)

Jag, Camilla å Sarah har nog kommit fram till nu vad vi ska klä ut oss till på maskeraden sen iaf. Temat är ju film eller kändis, så vi tänkte vara Charlies änglar. Hihi. Typ skinnleggings, svarta toppar eller nåt i den stilen, klackskor å en pistol i handen. ;) Blir great det! Kommer nog inte vinna något pris för bästa utklädnad, men huvudsaken vi klär ut oss till något. :D Ser redan fram emot det!

Nu är jag tröööttis å sängen väntar!
Godnatt Sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0