Jaa

Skriva var det ja? Hahhaha, skrattretande värre, har typ kommit 4 rader sen sist jag skrev här. :D Så jävla kasst. Klart jag KAN om jag verkligen tar orken till mig, men det är det jag inte har. Jag tänker att jag kan lika gärna fortsätta imon, å på lördag å söndag. Alltid varit sådär jag, skjuter upp saker till sista minuten. Många är ju så att dom tar tag i sakerna på en gång, så har dom det gjort sen. Jag tycker det är såå bra, önskar också att jag var så! Men jag kommer nog aldrig bli så? Hoppas går ju.. Därför har jag hellre prov i skolan som man gör där, å pluggar in hemma. Då har man inget annat val än å sitta där å skriva. Såna här arbeten suger, enligt mig. 

Annars imorron har vi bara en föreläsning om lärarutbildningen. Börjar 10.15, slutar 12. Jag åker nog med Mattias lite tidigare hem för han var tvungen å åka tidigare. Tänker inte stanna en halvtimme till å sen ta buss.. nejnej!
Sen på kvällen vankas det partaj! ;) Jag, Sarah, Camilla å Elin blir det! :) Kul! Sen får vi se hur vi tar oss in till gävle å heartan, om det blir nån skjuts eller buss. Riktigt taggad är jag! Är nog bra med folk med, är ju löning imorn. ;)
Ses vi ute imorron kväll då?! :D
Godnatt later!!

Googlade lite när jag hade tråkigt, hittade denna vackra bild.. Så oerhört fin.. <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sådär (på bilden) gjorde jag igår med min lillasyster dotter! :)



Men googla kan man ju också, googlewhore! ^^

2009-09-26 @ 05:34:52
Postat av: Nicklas

Jag är nästan säker på att jag signerade förra inlägget med mitt namn.. Hm.



Och så menade jag ju min "systers lilla dotter". Blev lite kortslutning där, är jag rädd.



Annars hade du ju kunnat testa googla vem det var som skrev, googlewhore! ^^

2009-09-27 @ 05:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0