tjabba tjena.

Klockan är över halv 12 å det är dags att sova om jag ska orka med morrondagen tror jag. Sov dock till kl 13 idag, vilket kanske inte gör det jättelätt att sova. Börjar 8.30 imorron, får se när jag slutar eftersom vi förmodligen har grupparbete på eftermiddagen.
Blev en sväng till valbo med mamma idag, inhandlade hårfärg, mascara, lackleggings å ett par mjukisbyxor. Sen blev det plugg för hela slanten.. underbara Sarah kom å hjälpte mig så jag kom igång mer! <3 Betyder mkt, tack så himla mkt för hjälpen gumman! Så nu är det inskickat för respons, nu får dom säga hur jag ska utveckla den..

Var idol ikväll med som vanligt, absolut rätt gick vidare. :D Ska bli spännande på fredag nu!
Camilla följer med på lördag btw, hon behövde inte jobba! :) Wee, vad roligt vi ska ha!! :)

Näe, sängen väntar.
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0