hoho.

Hej hopp gummisnopp!
Varit snål med bloggandet igen nu, flååt! Har inte haft tid, för mkt plugg å sånt nu. Inte världens roligaste böcker att läsa, men det är bara att pina sig igenom.
Var ledig idag, men blivit lite plugg ändå. Imorron ska Camilla på anställningsintervju på resultat, så vi åkte dit med så jag fick visa vart hon ska gå imorron. Segt med resultat, men roligare än att gå hemma! :) Tjäna lite extra pengar. Jag var där ett halvår jag, för tre år sen, det räckte gott å väl. :P
Sarah har varit här en stund ikväll. På fredag äre utgång i gävle! ;) Camilla ska också med! Några fler som ska ut då? :) Hör av er !
Imorron har vi musik på förmiddagen, och en föreläsning på eftermiddagen. På fredag har jag en tid hos doktorn kl 11, så jag skippar skolan då.. Har iaf bara två föreläsningar, jag får höra sen vad dom sagt. :)

Btw, jag var inne på kissies blogg idag, ni vet största bloggerskan just nu. Jag har typ aldrig varit in på den förut, nån gång sådär bara, och jag kan säga att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta när jag kollade in den. Hur faaan kan hon vara största bloggerskan, hon skriver ju bara skit. :P Som när hon verkar se ner på folk som inte blir bruna, å kallar dom blekfisar. Sen skriver hon att hon å hennes kompis bara ska dricka någon dryck, endast mat på söndagarna, målet är att gå ner 5 kg. För det behöver ju hon, som redan är skitsmal? Jaaru vart tar världen vägen. Äh, nu har jag fått mitt sagt om henne, hon är inte ens någon jag orkar lägga ner energi på att snacka om.

Denna låt är sååå bäst just nu! Som ni ser så ändrar jag mitt låttyckte till vilken låt som är bäst, rätt ofta. ;) Men jag blir så danssugen av denna!


Kommentarer
Postat av: anonym

för inget gör ju en flicka gladare än att bli kallad "bitch" ... suck...

2009-09-02 @ 23:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0