Halluu

Hej svejss!

Varit dåligt med bloggande igen då, inte så ovanligt numera. ;P Är ju bara för skolan, det tar upp min tid en del. Igår satt jag å Matte å pluggade heeeela eftermiddagen ända till kvällen, men det gick ju inge vidare. :S Gaah, vem uppfann skrivarbeten?!?? GE MIG ETT VANLIGT FUCKING PROV Å GÖRA! Okej, jag är bara less på inlämningsuppgifter, pallar inte med dem. Men ska lämna in det imorron kväll iaf, så får det vara hur fan det vill, det ska iaf bara granskas av lärarna, sen ska man få tips på hur man ska utvecka den ännu mer och slutligen lämnas in om två veckor. Det får gå hur det vill.
Vikariejouren och lite olika dagis har börjat ringa mig en del, vilket gör att jag får mer å mer lust att bara åka iväg å jobba med söta barn å tjäna pengar istället för å gå till skolan. MEN, jag tänker på framtiden och det är svårt att få fast jobb genom att bara vikariera runt. Så jag tänker inte ge upp! :) Btw, jag fick praktik på Västanbyns förskola! Toppen ju, cykelväg på 3 min! ;) Det gillar vi!

Ser såå fram emot lördag!! Camilla kunde tyvärr inte följa med, men jag å Sarah drar dit iaf å röjjer. :D Kommer bli närmare 80 pers, i en lokal i gävle! Shit vad roligt, träffa massa nya folk dessutom, alltid lika skoj! Berättar inte här vad vi ska vara utklädda till för något, det berättar jag efter lördag!

Nu äre idoool snart! En av få fördelar med att hösten blir.. :)
Tjaaarrrå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0