feeeest

Hejsan!
Inget bloggande igår, hade inte tiden för det. Slutade runt 3, sen var vi några i klassen som bestämde oss för kåren, så då var det bara skynda sig hem å fixa, sen dra tillbaka till gävle igen! :) Jag var först totalt opepp på utgång, dock så ändrades det lite mer å mer ju fler man hörde som skulle ut.. ;P Jag har såå svårt för å säga nej till såna där saker ibland känner jag, men tänker liksom, varför ska jag sitta hemma i min ensamhet när alla andra är ute å har kul? Då mår jag bara dåligt.. Går jag hellre också ut å har skoj! ;)
Vi förfestade ett gäng från klassen hemma hos Mia iaf, otroligt fräsch lägenhet hade hon! Var trevligt iaf, sen cyklade vi till kåren. Var en bra massa folk igår, roligare var det också än sist.. Däckade i gävle gjorde jag, sen imorse var jag hemma hos Mia igen och där har vi suttit några timmar idag i vår grupp å försökt göra klar grupparbetet. Gick väl sådär, har kvar att göra, så vi ska ses imorron bitti igen å göra klart det. Så blev det en fika på stan med Cissi innan jag åkte hem idag. Trevligt som vanligt! Sen imon kväll äre klassfest :) Blir nog himla trevligt.. ännu mer fylla dåå, shiiit shit! Lördagen ska vara lugn iaf, det är ett som är säkert!

Har lite bilder att bjuda på, från sittningen äre några, å sen från lördags några. :)











wooho, brunett numera!


Sweeta paret. ;)








Kommentarer
Postat av: M

Ulliis, vad har jag sagt om att flasha bh:n?! ;)

Hade så kul ikväll då :P

2009-09-18 @ 11:31:48
URL: http://mattiasdelltorp.blogg.se/
Postat av: lillSanna

Hejsan Ullis-gumman! Hur är det? Hur känns det att vara brunett igen då:)? Du passar i det i alla fall :)!!!

Ha det gött gumman!

Kramelikram på dej!

2009-09-19 @ 19:44:37
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0