Brunett!

Tjaaabba!
Numera är jag brunett, jag är lite ovan å se mig så mörkhårig, aldrig varit mörkare än ljusbrunt hår. Såå det är ovant, men jag tror det passar mig rätt bra. :) Sis fick färga det idag, men hon var ju lite slarvig på nåt ställe, så får ta å göra en till färgning imorron, även om det inte syns spec mkt alls. Perfekt ska det vara! Så hemma hos the family har jag hållit hus hela eftermiddagen, vi åt pizza och så. Sen kom Sarah och hämtade mig å sis, vi åkte och bowlade. Discobowling blev det, hur trevligt som heelst. :) Camilla ville inte vara med, så jag å Sarah körde mot varandra, och jag vaaaann. ;) Men hon vann minigolfen i somras, så det är mer hennes grej och detta min. Kanske.. nästa gång kanske det blir tvärtom, vem vet. :D
Sen hyrde vi "Män som hatar kvinnor", och den var verkligen jäättebra! Spännande och verkligen jättebra!
Nu tänkte jag sova.. får se hur morrondagen ser ut, just nu vet jag inte alls riktigt. :)
Godnaaatt sverige !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0