Underbara fredag.

Hej allihopa!

Blev inget skriva igår.. hade ingen ork till det. :P Känns så onödigt också å bara skriva 1-2 rader om ingenting..
Helg igen iaf :) Veckorna går såå fort.. Men det är ingen nackdel direkt :D Hade bara en föreläsning idag, en lite intressantare sådan än vad dom brukar vara faktiskt.
Och nuuu i helgen har jag min första vita helg sen ca fem månader tillbaka. Har varit helgalkis varenda helg sen dess, ibland även nån dag i veckan. Men nu jävlar ;) Men det höll bara en helg det, för nästa helg ska vi på lobby och E-type. :D Yeejj.. men bättre än ingenting iaf. Blir nog inte 22 helger i sträck denna gång, eller det vet jag att det inte blir.. hehe.
Får se vad helgen har att bjuda på då.. Ikväll blir det nog Idol med Sofia iaf, späännande. Sen resten av helgen är jag öppen för förslag, inga planer alls faktiskt. Allt utom fest då vill säga.
Nej, nu ska jag snart iväg å handla tacos, det ska ätas ikväll! MUMS ! Om bara skitvädret kunde bli lite bättre så jag kunde cykla iväg..

hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0