Taggar fest.

Jahapp, då sitter man här med massa färgkladd i håret, håller på att färga mitt hår i en mörkare nyans. Bara hålla tummarna för att det blir bra nu!
Annars sitter jag bara å taggar inför kvällen :) Åker hem till Sarah sen så ska vi förfesta där, får sen skjuts av Sirpa in till gävle :) Så får vi se om Camilla taggar till å hänger med också, hon jobbar ju till 18 först å främst. Å får se om några fler vill haka! Annars syns vi väl ute ikväll hoppas jag ;)
Hade en heltrevlig kväll igår hemma hos Sarah å Sirpa, åt goda varma mackor, chips å kikade på Idol såklart! Erika åkte ut, spelade egentligen ingen roll om hon eller Eddie åkte för min del.. Erika sjunger ju egentligen bättre. Men jag hejar på Tove, Erik å Calle nu av de som är kvar iaf.
Jaja, ska väl strax duscha ur mitt kladd nu.
Hoppas ni får en kanonkväll ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0