sunday.

Hej svejs!
Sitter hemma å chillar, Sarah har varit här en stund på eftermiddagen, vi kikade på de gamla avsnitten "Ursäkta röran, vi bygger om", med Filip å Fredrik. Haha, man får sig alltid ett gott skratt när man kollar på det. :) Blir väl hem till mamma ikväll å kika på Ensam mamma söker, då mina kanaler fortfarande är helt fucked up å trean verkar inte finnas fast den ska göra det. :S Hoppas dom kan komma någon dag i veckan å fixa det.

Varit såå skönt å haft sin första vita helg på fem månader lär jag säga, såå skönt. Inte känt mig ett dugg sugen på dricka eller gå ut.. Igår skjutsade jag Sarah i hennes Golf in till gävle för hon skulle på klassfest, sen hämtade jag henne inatt också.. Rätt mkt folk hade det varit, verkar som det alltid är mer drag i gävle veckan innan löning, än själva löningen? Iaf de ggr jag varit på heartbreak har det varit så.. Inte ofta jag kör bil numera heller, men när jag gör det så kan jag känna hur mkt jag saknar det, å att ha en bil. Sån frihet.. Hade ju celican i ca 1½ år då den var bara min, men sen var jag tvungen att göra mig av med den som jag skrivit om förut, för mkt fel på den. Men är så himla dyrt å ha bil nu när man pluggar också, så det får väl vänta. Emellan skjutsningen å hämtningen så var jag hos mamma bara, såg på film med Camilla å flummade som vanligt. ;P

Veckan blir nog skön.. har tre föreläsningar imorron, sen går vi bara torsdagen.. men måste väl börja plugga hemma lite förstår jag. :P
Nej nu ska jag nog hitta på nåt annat, innan jag drar mig iväg.
Tjarrååå!

Hittade denna bild på efterfesten.com btw. Över två år gammal bild på mig, dvs sommaren 2007. Vilken bitch man såg ut att vara.. men det var jag INTE, jag blev bara att se ut så på bilden. hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0