söndaaag

Goddagens!

Seg söndag idag, har varit på monroes å ätit med Sarah, Christofer å hans polare stötte vi på där med så satt å snacka massa skit med dom. Sen åkte hon å jag å hyrde film, ville hyra Hip hip hora, hittade den dock inte så blev hundtricket istället. ;P Är en sån där film man verkligen kan se flera ggr om även fast man vet hur den slutar.. nu sitter jag bara här, väntar på skjuts, tänkte dra hem till the family en stund.

Hade en heeelt okej kväll igår iaf. :) Jag å Camilla fick skjuts av Mattias å hans två vänner till Cissi, för dom skulle ändå ut å äta där. Så förfestade vi hos henne, hennes jättetrevliga kompis Sara från hedemora var där också :) Så kom det 4 tjejer till sen, från skolan är två av dom. Drack å hade trevligt.. sen bestämde jag å Camilla oss för att börja promenera till slicken, dom andra var mer sugen på Harrys å Goya, det var dock inte vi, å vi ville gå i tid också för att vara säker på att Camilla skulle komma in. Å det gjorde hon! :) Wee. Så det blev bara vi där hela kvällen, några kända ansikten träffade vi ju, men annars var det bara vi å det var trevligt ändå det. Systerkväll <3 :)
Sen när vi kommit ut så var kl redan 02.15 å det är ju då sista bussen går. :S Var sån himla kö ut, därför det tog tid. Men vi gick till Mcdonalds å åt istället, hörde av oss till snälla Jojje som ville hämta oss, ändra från hofors nu igen, utan betalt! Guld värd den grabben!
Somnade nästan på en gång när jag kom hem.. shit vad jag var trött! Nästa helg blir en vit helg! Har nu festat 21 helger i sträck, även vissa ggr på onsdagarna, så nu äre då dags för det. :D Ska nog bli rätt så skönt.. antar jag. ;P

Nääe nu väntar skjutsen!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0