Snaaart helg.

Hej å hoj!

Torsdagkväll nu, helgen närmar sig med stormsteg. Ledig måndag dessutom, ett stort plus! :)
Hade rörelse idag i skolan, å det är så himla himla roligt! Får göra en massa olika lekar å övningar. Hade varit kul å haft den kursen ända till högskolan är slut helt å hållet. ;D Vi diskuterade lekarna vi ska göra på tisdag med våran grupp på rörelsen, lite snabbt efter lektionen var slut, så var hemma redan efter 13. :) Skönt, så ikväll har jag varit hemma hos mor å far. Åt mat där, å färgade mitt hår så färgen är ännu jämnare nu. Gillar verkligen denna hårfärg skarpt å tänker nog ha den ett bra tag.. ;) Var idol ikväll med, rätt segt om jag får säga min sak. Får se snart nu vilka som går vidare, spelar inte så stor roll faktiskt.
Imorron ska jag nog ha en riktigt lugn kväll, äta lidlchipsen som det var ett braa tag sen jag åt, å kika på idol! Ladda inför lördagens ståhej! Tydligen ska dom ha en bar dit vi ska på festen också, å vakter om jag fattat det hela rätt. Så kommer säkerligen bli en toppenkväll!

Nu idol, sen sooova!
Nattiiiii !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0