saturday

Helloj!

Sitter hemma nu bara, väntar på att klockan ska gå så ska jag få låna Sarahs bil idag å skjutsa henne till gävle, hon ska dit på klassfest nämligen :) Så det blir treeevligt, sen får jag ha bilen hela kvällen också. Nice ;) Så hämtar jag henne inatt när hon är klar på krogen. Yeaah, emellanåt där så hälsar jag på sis å umgås en sväng med henne. :) Åke å Tobbesam tyckte vi skulle komma dit å glo på film med dom, Camilla orkade dock inte, så får se hur jag gör senare..
Igår var jag hem till Sofia å kikade Idol iaf, Elof var där en sväng å, men han drog illa kvickt när Idol började. :P Rätt åkte ut iaf tycker jag... Spännande hur det går nästa vecka nu!

Jaa nu ska jag platta håret å fixa lite.
Hörs sen maybe ;)
Pussss påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0