rubrik.

Heeelluu :)
Sitter hemma nu, kom hem för en liten stund sen, varit på infoträff på Bessemer om vår VFU. Fick lite fika å lyssna på dem åså. Nu sitter jag å käkar pasta carbonara, och tänkte strax se Andra avenyn. :) Inget plugg har det blivit idag än heller, har ju såå mkt å läsa så måste ta tag i det där nu. :S Men resten av kvällen ska det bli en massa läsning, ett som är säkert. Morrondagen ser väl likadan ut.. som ni vet så är jag en jäkel på att skjuta upp tråkiga saker, kunde gjort det igår, men då kikade jag på Roast på Berns istället, sen satt jag å kikade youtubeklipp på det resten av kvällen, å satt å gapskrattade. Har ni inte sett det så måste ni se, så sjukt roligt. :D Haha. Som när någon komiker säger till Petra Mede att hon är som mount everest, rolig att bestiga, men där uppe? Ingenting. hahahah. Magnus Betnér är lätt den roligaste tycker jag.. såna roliga skämt! Å vilket leende han har! grr.. ;) haha.

Jaja nej nu ska jag diska, sen göra det jag ska göra!

En rooolig kväll i maj! Längtar tillbaka lite när jag ser bilderna från våras/somras. Men nu ska vi se framåt istället, jag får längta till allt roligt som ska hända istället :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0