Regn.

Jahaapps, nu regnar det också. Tråkiga tråkiga höst...
Haft en trevlig dag idag iaf, först hade vi rörelse i skolan, alla smågrupper fick leda klassen idag med olika lekar eller övningar, så det var väldigt varierat å roligt! Slutade 12 idag, riktigt skön vecka har vi nu. Sista delen på den här kursen, nästa vecka börjar Perspektiv på läraryrket. Har en känsla av att det blir lite jobbigare då. Sen efter skolan idag gick jag in till stan med Mattias och Cissi, vi gick till mingel å bar å käkade lunch. Jag bjöd Mattias eftersom jag så ofta åker bil med han, så ska han få lite soppapengar för det sen också. Blev oxfilétoast, riktigt gott! Tiden går så himla fort med dom där två, finns så himla mkt å prata om hela tiden :) Jag kollade på klockan när hon var 13.20, så kollade jag nästa gång så var hon 14.50. Och jag tyckte jag nyss hade kollat! Max 40 min trodde jag det hade gått.. Men så är det när man har roligt. ;)
Sen blev det en snabbis på stan, å sen buss hem. Har inte gjort något speciellt ikväll, kikade på Andra avenyn på datorn idag istället bara för mina tv-kanaler har laggat ur.. alla finns inte, å ligger på fel ställen å skit. :S Inte kul, så hoppas det fixar sig..
Imorron slutar jag också 12, sen kommer Sarah hit på eftermiddagen så ska vi boka kryssning vi ska åka på i december vid lucia :) Kommer bli skitskoj, det är som en studentkryssning för högskolestudenter.. jag var ju aldrig på studentkryssningen i gymnasiet, så får ta igen det nu. ;D
Jag sa ju att jag skulle ha en vit helg nu i helgen, men jag vet inte riktigt om det blir så.. haha. Cissi ska festa i gävle å jag är sugen på att vara med. Orkar inte vara hemma å inte göra nåt. Tar jag hellre det lugnt nästa helg istället när det ändå är helgen innan löning. :) Men får nog bli hyfsat lugnt med alkoholen ändå i helgen isf. Är ju tackmiddag imorron med, å sen kåren för alla som vill vara med på det. Men jag tackade nej, känner jag inte orkar när jag ändå börjar 8.30 på torsdag.. neej, är jag hellre hemma å glor på bonde söker fru istället, det har premiär imon det. ;) hahah.

Sleepp sweet !

Midsomras :)


Kommentarer
Postat av: M

tack för maten ullis, det var jättesnällt :)

Vi syns imån bitti ;)

2009-10-06 @ 23:16:51
URL: http://mattiasdelltorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0