Pluggsöndag.

Hej å hallå!
Blev inget bloggande igår heller, fyfy!
Gjorde typ ingenting igår på dagen, försökte plugga till en början men det gick ju inte alls det.. nääe, kör järnet idag, imorron å tisdag istället! Vilka roliga dagar jag har framför mig, YESSSS! Tss, orka!
Less less är jag, blir inte bättre av att kika ut å se det vackra vädret vi har också. Så inihelvete deprimerande...
Jaaja, kvällen igår var heelt ok iaf. :) Träffade på mkt folk jag känner ute, så det var jättekul! Lyssnade väl inte överdrivet mkt på E-type, var såå varmt där uppe så gick ner å dansade istället.. men några låtar hörde vi. Sarah å Camilla kom hit först iaf, Linda kunde inte komma, men vi ska nog festa nästa helg istället. ;D
Sen gick vi iaf hem till Kim, satt där en stund med honom, å sen gick vi alla hem till Annelie, där Matte och lite flickor var. Treevlans var det. Gick till krogen sen.. så självklart donken efter krogen.. sen skjuts hem av mamma. :)
Kommer väl lite bilder senare från gårdagen skulle jag tro. ;) Så håll utkik!

Nuu blir det mat å plugg!

tjaatja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0