plugga?

Heeej!
Sitter hemma, precis ätit sallad. Borde börja plugga lite nu, har två seminarium nästa vecka, dagarna efter varann. Blir så mkt om man börjar med allt så sent.. Men får se, annars kör jag järnet imorron! Men ska försöka lite snart iaf, som sagt. Bättre när man är i skolan och pluggar, svårt hemma, blir så mkt saker i vägen hela tiden..
Imorron kväll ska vi iaf på en informationsträff på Bessemer om vår VFU, dvs praktik vi ska ha. Inne i aulan där, är väl över tre år sen jag var där senast. Men annars är vi lediga fram till torsdag, det är den enda lektionen vi har denna vecka, förutom föreläsningarna idag.
Annars idag har jag varit hemma å städat bara.. åkte ner nu ikväll å köpte biljetter till e-type, vi ska på han på lördag nämligen :) Niiiice! Eller ja, han är det väl inte värsta måstet att gå på, men kommer förhoppningsvis mkt folk. :D
Sen fixade bror melodifestivalbiljetter till oss idag också! :D Wiihoo, så den 13 februari ska vi dit! Kanske bror, åså jag, mamma, Camilla, Sarah å Sirpa :) Blir skoooj! Vi hamnade dock inte bredvid varandra någon av oss, men huvudsaken jag får gå så är jag nöjd. ;)

Jajaaa, nej ska väl sätta mig framför tvn å försöka läsa lite kanske. :S
See uuuu!

Kommentarer
Postat av: Sanna (the litle)

Det där med att man borde plugga känner jag igen ja =P... borde plugga jag med men vad gör man... sitter och kollar runt på nätet såklart :P... hoppas du har det toppen gumman! Kramelikram på dej!!

2009-10-19 @ 22:30:23
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0