ny vecka, nya tag.

Hejsss!

Sitter hemma bara, mina kanaler har fortfarande inte fixat sig så går inte att titta på alla. :S Not nice, men femman har jag sitter och kikar på Roast på Berns nu! Sitter här å skrattar. ;D
Är lediga imorron, idag hade vi bara bild, sen planerade vi inför ett seminarium vi har på onsdag. Gick rätt fort, så var en schyyysst dag. Har dock plugg att göra, skrivarbetet ska in helt fullgjort nu på onsdag, jag som inte ens fått någon respons på det än. :S Borde maila och fråga varför.. annars får jag göra klart det sista jag har på det, skicka in det så får det bli som det blir. Får se om man har turen eller oturen med sig. Börjar en ny kurs på torsdag iaf, blir nog bra hoppas jag..
Annars imon måste jag nog in till köpis en sväng, behöver skor å jacka. Vill inte ha samma täckjacka i år igen känner jag.

Drömde en såå läskig dröm inatt btw ! Okej, jag vet att det är skittrist å höra om andras drömmar, jag kan typ somna när folk berättar för mig vad dom drömt, eftersom det inte har hänt. Men den här var lite läskig. Vaknade kl 03.00 av "mardrömmen".. att jag satt i ett rätt så mörkt rum, med några fler personer jag inte såg ansiktena på för dom hade svarta luvtröjor på sig å dolde ansiktet. Så var det någon "ledare" av nåt slag som berättade för mig att jag skulle när han stängt dörren bli skjuten i huvuet av personen som satt åt vänster till mig. Jag hade inget å komma med i drömmen tydligen, utan var bara att vänta på smällen. Så precis när han stängt dörren så ser jag en pistol riktas mot mig å sen hinner jag tänka att nu strax får jag se vad som händer när man dör.. jag känner skottet i huvudet , sen vaknar jag med ett ryck. Såna där drömmar tycker jag inte om! Jag tycker det är skönt att sova ensam, inget emot det. Men såna där ggr känner jag verkligen hur mysigt det vore med någon bredvid som kunde hålla om en när man är lite smårädd precis efteråt. ;P Jag drömde nog det iaf bara för vi hade leksakspistoler förra helgen på maskeraden skulle jag tro. :D Är glad det är väldigt sällan jag drömmer mardrömmar iaf.

Nu tänkte jag glo på burken, å sooova så småningom! Natti!
Pussihejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0