Myskväll!

Hejsan bloggen! ;)
Förlåt för mitt dåliga uppdaterande... blev inget skriva varken idag (fredag) eller igår.. känns som jag inte haft riktig tid, plugget tar all min tid. Vart tog livet vägen? :p
Jaja. Varit ledig iaf, igår var jag i skolan en sväng bara. Ikväll har jag varit hemma hos Sarah å hennes familj, blev bjuden på god mat åså kikade vi Idol såklart. :) Fan fan fan att Nicklas åkte ut... han gjorde ju såå bra framträdande ikväll. Nej, han borde fått stannat längre tycker jag, det var orättvist. Sen älskar jag hans långa hår, å hans stil! Killen är ju såå söt! Lite ung för mig, haha. Meen jag förstår småtjejerna lär jag säga. ;D
Nu sitter jag bara här, ska väl sova om inte alltför länge så jag orkar med morrondagen imorron. E-type å utgång på schemat! Blir nog rooligt, får jag hoppas.. lite besviken på lobby de senaste gångerna jag varit där, men vi får se..

Haha, igår var jag nära å flyga av cykeln btw, när jag cyklade fram bakom ett hörn så kommer en snubbe i 30årsåldern lika fort också, så vi cyklade in i varann å fick tvärbromsa. Det var inte jag beredd på, plus så hade jag mp3n på hög volym så jag skrek raaaakt ut. hahaha. Men det gick bra, så var bara å cykla vidare sen.. :P så kan det gå!

Jaja, hoppas ni har det bra!!
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0