Maskerad!

Halloj!

Blev aldrig nåt bloggande igår, hade ingen riktig ork.. fy på mig! Men så kan det vara när det är fredag, å man är trött efter veckan. ;)
Gjorde iaf ingenting igår, gick i skolan till 13, var å handlade å fixade sen, sen var jag hemma allbymyself hela kvällen.. himla skönt faktiskt! Kikade givetvis på Idol! Hahhaha man fick ju skratta lite också, åt den där Camilla. Ja herregud, vad ska man säga.. pinsammare människa har jag aldrig sett i Idol iaf! Hur kunde hon röstas vidare, borde väl för sjutton Jon gjort istället! :O Men vem vet, kanske blir roliga fredagar ändå så man får skratta lite nu när hon är med. :D Hon verkar ju rätt rolig.. Annars är jag nöjd med alla deltagare faktiskt.. :)

Ikväll är det maskeraaaad! ;) taggad till tusen är jag! Jag, Camilla å Sarah ska dit efter 9 ikväll, det är då det börjar. Kommer väl över 100 pers åtminstone.. Så ska vi väl sitta här hos mig å förfesta, börjar väl lite tidigare än vanligt nu när vi ska dit rätt tidigt. Orkar inte hålla inne med numera vad vi ska vara, vet inte om nån som ska på festen läser min blogg ändå, men vi ska iaf vara Charlies änglar! ;) Lackleggings, klackskor, linne å leksakspistoler! Den ni! haha. Blir nog riktigt jävla roligt, kommer säkert lite bilder sen å.

Men nu ska jag ta en dusch å sen åka ner till ica å köpa pistoler.. så passa er ;)
Hoppas ni får en underbar kväll, det ska vi ha!
Puss på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0