lite förkyld.

Halloj!
Börjar bli lite småsjuk jag med tror jag, precis som många andra just nu. Känner mig lite förkyld å fryssen. Glad så länge jag slipper halsont iaf, det är fan bland det värsta som finns.. å då har jag aldrig haft halsfluss, men med tanke på hur mkt jag hatar vanligt halsont så vill jag inte ens tänka på hur halsfluss lär kännas. :S
Varit en treevlans dag iaf, hade bild i skolan, rätt rolig lektion må jag säga. :) Sen efter skolan åkte jag hem, å gick upp å hälsade på min granne å gamla kompis Jenny. Umgicks mkt för en sisådär 10 år sen ca, å nu har hon flyttat in dörren ovanför mig. Så hon bjöd på kladdkaka och vi satt och snackade lite gamla minnen, alltid kul å mkt skratt när man minns tillbaka på sånt som hänt. ;D Sen hämtade Camilla å Peter upp mig, vi tog en tripp till valbo. Peter stressade på oss å ville åka hem rätt fort, så vi bestämde oss för att ta buss hem sen istället så fick han åka hem. Jag hittade en väska, en kofta, en tröja, strumpor å hårsnoddar iaf, så lite fynd gjorde jag. :) Sen har Sarah varit här ikväll, vi ska boka den där kryssningen, men det krångla lite så vi gör det imon istället. Inte dyrt heller! ;)

Borde plugga nu, har texter att läsa till fredag! Men kanske läser lite nu, annars får jag läsa järnet imorron!
Men nu blir det sova snart, är så trött så ska bli såå skönt!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Olala. kryssning!? =) Kul!

2009-10-08 @ 13:53:35
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0