Långhelg.

Hej allihopa!
Hoppas ni mår kanon. Det gör jag idag, idag är verkligen en bra dag! :) Jag mår jättebra, å det kan ingen ta ifrån mig. Imorse var det väldigt pirrigt inför seminariet, men det visade sig gå jättebra och var inte alls så farligt som de flesta trott. Var såå lättad när det var över!
Efteråt blev det möta upp sötcissi för en lunch och promenad. Lika trevligt som alltid! :)

Annars nu ikväll blev det en promenad med mammsen. Eller ja, jag går mkt snabbare än henne, känner jag vill gå i rask takt när jag är ute å går, å hon går ju lite långsammare så. ;P Men var riktigt skönt! Går riktigt fort, såå skön luft att andas och mp3n på högvolym, ute i höstmörkret. Vi promenerar ju i klangberget då, å ser såå himla mysigt ut när man kikar in i alla husen, där familjerna har tända ljus å värme. Men då känns det skönare för mig med som får komma hem till en varm lägenhet snart, bänkad framför bra program på tv.n. Just det, var ju både Bonde söker Fru å Dagens man idag! Inte illa!
Nu tänkte jag ta en dusch strax, sen blir det väl bara slappa, eller om jag ska småplugga lite innan sängen. Blir hämtad av Matte imorron, vi ska som sagt till kunskapskontoret för utbildning av källan. Såå ja, helg från skolan är det ju iaf. ;P I två veckor faktiskt, för går ut på praktik på måndag. Ser såå framemot det! Har ju vikarierat mycket i gävle å valbo, men inte så mkt i sandviken, aldrig varit på västanbyns förskola. Men ser såå fram emot det, ska bli supertrevligt å träffa massa nya söta småttingar, å föräldrar å personal. Jajeemen.

På fredag blir det ännu en Idolkväll hemma hos Sarah, var ju där förra veckan å kikade, blev även bjuden på god mat, vilket jag tydligen skulle bli igen nu. Dom är då för söta i den där familjen! :) Wonderful! Jag tänker ta med mig chips å dipp den här gången iaf så jag också bjuder på nåt, ett som är säkert. ;)
Annars får vi se vad helgen har att erbjuda, dyker det upp en rolig fest blir jag nog taggad på det. En skräckfilm får man ju lov att hinna med dessutom, det är ju faktiskt Halloween. ;)

Nääe, en dusch då kanske!
Godnatt ! :)

Hahahaha, snygg bild jag hittade på mig å Cissi! Full å galen.. inte ens sett denna bild, så får väl bjuda på den! :)


Kommentarer
Postat av: LillSanna

Låter härligt med praktik =). det har vi tyvärr inte på vårt program =/... Förresten så kommer jag hem en sväng i helgen i alla fall... Kramelikram=)

2009-10-28 @ 23:02:01
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0