lalala.

Hej på dig !
Sitter här, klockan är mkt å jag borde sova. Seminarium imorron ju! Måste vara pigg till det.. är inte så jättetrött än bara, sov ju till kl 12 idag när jag var ledig. Skulle ju blivit valbo idag, men mamma hade inte tid å jag orkade inte ta bussen, så jag åker dit imorron efter skolan istället. Sen måste jag hem å skriva klart skrivarbetet! Är ju typ klar, men det ska finslipas lite, å en avslutning ska jag skriva. Fått respons nu iaf, han skrev att det var bra skrivet men att jag ska förlänga diskussionerna lite. Annars var det bra.. så imon ska jag kämpa med det! Annars idag har jag umgåtts med Sarah. Kikat Andra Avenyn å flummat. ;D
Yesyes, har inte mkt mer att komma med just idag känner jag.

Jag gillar verkligen denna låt med Darin. Mycket bättre när han sjunger än när Coldplay gör det. Det här klippet är från Idol i fredags. Så man skymtar idolerna där en sväng också. Jag vet då vad jag ska göra på fredag, å typ varje fredag i 10 veckor framöver, sitta bänkad framför tvn kl 8 på kvällen. ;P

Men nu ska jag försöka sooova! Få se om det går..
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0