Klar!

Yeeees, nu är jag äntligen klar med min skrivuppgift! :) Hade kanske kunnat göra ännu bättre om jag försökt ännu mer, men tyckte det får duga sådär. Är nöjd bara jag blir godkänd. Så nu är denna kurs över, nästa börjar imorron, hoppas det är en intressant kurs. Börjar 13 imon å går till 16, skönt å få sova lite. Å på fredag går vi 9-12. Sen äre heeelg. :) Ska bli sköönt med en nykter helg för en gångs skull! Seminariumet idag gick bra också. :)
Efter skolan var jag in till köpis.. hittade ett par skitsnygga skor på Din sko, typ stövletter, very nice! Så en jacka på HM å ett par jeans på Gina. Så fick lite shoppat. ;D Ikväll har Sarah varit här igen, vi kikade på Bonde söker fru idag, rätt underhållande må jag säga.

En sak jag bestämt mig över är iaf att skära ner på godis/fikabröd å sånt i veckorna. Brukar kunna bli lite för mkt av det ibland, men ska försöka hålla mig till sånt enbart på helger hädanefter! Inte bra med för mkt sånt, jag vill bli lite nyttigare helt enkelt. Frukt frukt i stora lass ska det vara. ;) Kanske göra lite armhävningar nudå, å ta en banan sen?! ;D hoho.
Yes, så får det bli! Sen ska jag läsa en bra bok jag läser, å sova sött sen.

Godnatt Sverige !


Sommar och fest snart igen? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0