I hate it.

Ååh.. less jag är på å läsa saker som är ointressanta. :/ Läst en del i en bok idag som vi har till seminariet nästa vecka, å det är ju såå trist. Läser en massa om nervsystem, hjärnan, hjärtat.. känns som det är läkare jag håller på att plugga till, istället för förskollärare. :O Jaa.. det är väl så min dag sett ut. Mamma kom ikväll, så gick vi ut å gick en bit. Sköönt som sjutton å promenera fort när det är lite kallt ute. Luften är så skön!
Sen blev det kik på Bonde söker Fru och Dagens Man. Underhållande program det lär jag säga. :)
Nu ska jag väl läsa, läsa å läsa lite till snart igen.. bläsch. Imorron är det skola 9-12, sen ska jag hem å fortsätta.. roligt liv jag har va?
Helgen ser lite roligare ut, på fredag ska jag hem till Sarah i kungsgården å kika på Idol, så skulle dom bjuda på mat å :) Så sött. <3 Sen på lördag äre utgång som ni kanske vet.. Linda kommer å går ut med oss också, roligt när det var ett bra tag sen jag träffade henne. :D
Men tiden som blir över ska väl gå till .. ja just det, plugg. SUCK. Men så är det.. klaga måste man få göra, det gör inte plugget roligare, men känns lite skönare å sätta sig å läsa sen, när man skrivit vad man tycker om det. :p

Jaajaa.. ska väl sätta mig å börja igen då, innan det är sleeptime !
Diska lär jag också göra.. nu skulle jag verkligen vilja att nån kom hit å hjälpte mig med saker jag behöver göra, så jag slipper allt själv. Önskar jag hade en inneboende. ;P
Okej, kanske inte i min lilla 28 kvadratare, men...

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Litle Sanna

tjaa... jag och Henka bodde ju på 19kvm ett tag =P.... det gick ganska bra det med =), dock ´så hade det nog inte varit kul en längre tid men... Plugg och plugg ser jag... känner igen det där =P. Kram på dig gumman!

2009-10-24 @ 00:44:23
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0