Hej!

Sitter hemma hos mor å far nu, har varit på promenad igen med mamma, så har jag kikat på Mammas pojkar och Bröstcancergalan. Nu kommer Camilla hem snart, som har jobbat, så tänkte åtminstone jag se på en ny skräckis sen som brorsan laddat hem! ;D Var ett tag sen jag såg en riktig skräckrulle nu, jag som älskar såna filmer, så nu var det på tiden! Passar så bra också, halloween ju snart ;) Kan ju uppdatera sen eller imorron om filmen var bra och rekommenderas eller inte.
Annars idag hade vi fc-utbildning på förmiddagen, sen har jag pluggat lite. Somnade två timmar på eftermiddagen också, så himla skönt. Men drömde så himla verklig dröm, som både var lite rolig men även sorglig.

Min lilla bebismiss Betty ligger här utanför rummet jag sitter i och har somnat på golvet. Hihi, älskar henne, hon är efter mig heeeela tiden! Är hon varenda gång jag är här, hon känner nog att hon känner mig bäst, har ju växt upp med mig åså. Så sitter bara i mitt knä å myser, ingen annans. ;D

Nåt annat som är vääääldigt sött är Ica-Jerry, han från de senaste ICA-reklamerna! Hahaha, så jävla rolig å söt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0