Eyey

Hejsan alla!

Sitter bara ensam hemma nu, å är ledig imorron! Ska bli såå himla skönt! Men lite plugg lär ju göras iaf.. Ikväll orkar jag inte iaf. Ensam mamma söker på tv snart med. :)
Igår var det maskerad som sagt, det var väl helt okej.. ska jag vara ärlig hade jag lite mer förväntningar på festen! Trevliga folk, men de flesta drog iväg till krogen förmodligen.. lite trist, roligare om alla kunnat vara kvar där hela kvällen! Men vi dansade å hade rätt skoj, så det var helt okej iaf. Våra pistoler vi hade försvann dock. :/ haha.
Gick till Max å åt sen, sen var Jojje snäll å åkte ända från hofors för att hämta oss, å skjutsa hem oss utan att ens ta betalt, så det var jag tacksam för!! :)
Idag har det varit luugnt hela dagen, degat hemma å var till mor å dom å hälsade på en stund. En pizza fick det bli dessutom!
Vi knäppte inte skitmkt kort igår, men blev 10 st iaf så slänger upp dom! ;)

Nu äre tv som gäller, hörs!


Shit, blir fan rädd för min egen blick här! :P






Hahha, självmord? ;)

Sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0