VFU.

Jahaa, då var jag hemma efter min första dag på VFUn, dvs praktiken! :) Hade en bra dag, barnen är hur söta å goa som helst. Där kommer jag trivas. :) Går 7.15-14 imon, 9.15.30 onsdag, 7.15-14 torsdag å 11-17.30 fredag.. lite segt å sluta sent en fredag, meen det är som det är :) Är glad jag bara har 2-3 min cykelväg dit också.
Nu ikväll tänkte jag tvätta en massa tvätt, alldeles för mkt nu. Sen måste jag börja med lite plugg jag har å göra, reflektioner från seminariet.. Ser jag inte fram emot. Med andra ord, ingen toppenmåndagkväll direkt. Men så äre!

Det är väl så min vecka ser ut, praktik och plugg. Tror helgen blir lugn faktiskt, känner inget sug för å festa nu. Blir nog en bio med Sarah på lördag! :) Inte alltför ofta man går på bio numera, men blir ju sällan när man är singel också. :p

Neej, ska väl försöka ta tag i pluggandet då..
Hörss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0