sundaaaay

Snart säger jag hejdå till söndagen, och hej till måndagen! Ovälkomna söndag, jag tycker inte om dig... å andra sidan ogillar jag måndagar rätt mycket med. Tisdagar med. Onsdag-Lördag is the shit!

Tog 12.45bussen hem idag från Hofors, köpte en pizza på vägen hem. Tycker jag var värd det en tråkig söndag, samt när man ska plugga dessutom. Efter den blev det en sköön skogspromenad med Sofia. Very nice.. sen har jag hållt mig innan för min 28 kvadrats lägenhet hela kvällen, kikat tv å läst bara. Ska till skolan kl 9 imorron, träffa några från klassen å diskutera tisdagens seminarie. Det sista examinerande vi har nu, efter tisdagen ser jag bara ljust på framtiden. Nog för det blir lite plugg sen med, men jag tycker inte om seminarier.. nervöst å prata inför stor grupp tycker jag, spec när det är något man inte är så intresserad av att prata om heller, samt när man vet att det är betygsättande. Vill ju göra så bra ifrån mig som möjligt.. Jag för övrigt är en väldigt pratsam å social människa, men sådana där tillfällen vill jag bara krypa ihop någonstans helt ensam å vara ifred. Avskyr den nervösa känslan, det är hemskt. Shit shit.. Just nu skulle jag vilja att tiden spolades fram till onsdagen. Men det går förhoppningsvis bra! Man kan om man vill! :) Kom ihåg det..

För övrigt är det bara måndag å tisdag jag åker in till skolan denna vecka. Love it ! Om mindre än en månad har jag jullov dessutom. :) Inte illa alls! Den ledigheten ska jag ta vara på.

Får sova ensam inatt också.. får se hur det går då. Bra får jag hoppas iaf. :) Brukar ju inte ha problem med det, men det är ju såå mkt mysigare att sova bredvid den man tycker om..

Jaja, ska väl fortsätta läsa nu.
Hoppas ni har det bra. :)

Innan jag kliver på planet och ska åka hem från Spanien, 8 sep 07 :) Jag gillar denna bild starkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0