Snöö

Hejsan!
Förlååååååt för mitt dååliga bloggande igen! Känner att jag inte haft något roligt å skriva, sen har det inte funnits riktigt tid heller. Har iaf bara varit praktik å så hela veckan, å ikväll var jag med på ett "möte" dom hade också, eller ja, det var en man där å pratade om verktyg å hur man kan använda det i verksamheten typ. Rätt intressant och man fick sig några skratt! :D Imon är det fredag å jag går från 11.30 till stängning.. blir väl runt 17tiden. Sen har jag en vecka kvar där.. tiden går så fort.
Sen ikväll kom Bror hit å fixade mina tv-kanaler som varit helt huller om buller. Men nu är dom rättställda! Så har han fixat datorn min med, som varit lite cp. Han kan han, den där Peter! Thnx! :)
Jag borde ju ha pluggat ikväll, men det blev det inget med.. får bli lördag å söndag istället..

Snöö har det kommit också, tycker jag är rätt skönt då jag hatar november å det inte är snö. Bara grått, mörkt å kallt! Apropå kallt så äre ju förbaskat jävla skitkallt ute nu med. Är fan en plåga att cykla den lilla biten till västanbyn om dagarna.. BRR!! :O Nej det tycker vi inte om, ge mig värme å sol!!! En resa utomlands nu en vecka skulle vara såå toppen!

Jaaja. Vad händer i helgen då? Imorron kommer Sarah hit, blir chips med dip och Idol såklart! Får se vem som åker ut imorron, skulle nästan tippa på Eddie eller Rabih.. visar sig. På lördag tänkte vi gå på bio. Vill se den där nya filmen, Paranormal activity. Men vet inte om den går på bio längre.. den ska ju tydligen vara sjuuuuuukt läskig! Jag blir sååååå taggad av å se den, älskar läskiga filmer.. blir sällan rädd för filmerna också, men den här boorde jag ju bli rädd för iaf, tycker man. Meen går den inte, får det väl bli någon annan. :) Ja, det blir en nykter helg iaf.. inte ett dugg festsugen!

Nu ska jag ta en dusch å sova!
Godnatt sötnosar!


Kommentarer
Postat av: sofie

den filmen är grymt läskig, iaf om man tror på andar osv, satt ju å grinade i halva filmen typ. Jag har hört massor om andar, nästan alla jag känner har varit med om det, inte jag dock, har bara känt att det är någon här men inte hört eller sett något, men den filmen rekommenderar jag :)

2009-11-06 @ 12:26:50
URL: http://smetrobloggen.se/sofiilicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0