Seeg

Heellu :)
Vaknade kl 14.06 idag! :O Får sån ångest när jag vaknar så sent. Hade ju ställt alarmet på 11.15, har ett vagt minne av att jag skyndade mig att stänga av det å sen somnade jag om i tre timmar till. Får ångest om jag sover längre än 12.. kanske hade med sprutan å göra, att jag var extra trött. För övrigt har jag mått kanon fast jag tagit den, var lite trött igår bara, samt känner jag mig lite öm i armen när jag rör den i vissa ställningar. Men har klarat mig annars, Camilla har ju blivit sjuk hon. :/ Hoppas det går över snart för hennes del..
Imorron är det torsdag, och vi har ett seminarie som inte är examinerande. Så lite osäker på hur mkt man orkar läsa till det, men ska väl sätta mig ner å fortsätta snart igen. En promenad tänkte jag hinna med å, innan bonde söker fru börjar. :) Nästa vecka har vi vårt sista examinerande seminarium, det är jag pirrig inför, när jag inte har en aning om vilken av uppgifterna jag ska välja att skriva om, eller hur jag ska göra det. Blir att råplugga på söndag å måndag!
Annars är det utgång på fredag med Sarah. :) Heartan blir det för oss, å vi ska förfesta hos Tobbesam lät det som. Så blir idolkväll där då med andra ord. Så tänkte jag haka på Sarah in till gävle på fredag med, hon ska bli sminkad på makeup store. Skulle jag också vilja bli, en annan gång kanske. ;)
Funderade på en tvådagars i helgen först, men spar mig hellre till nästa helg. Man är alltid så seg den andra dagen när man redan festat en gång. Så på lördag blir det nog bara lugnt å mys med Viktor istället. :)

Igår var det en månad kvar till julafton... snacka om fort tiden går!
Btw så fick jag lite fyllekort av Sarah idag, de är från den 1 juli i år, innan vi skulle på kharma och pumpbolaget. Haha, jävla boobieskåta vi verka då, eller bara fyllesviniga, vem vet. ;P








HAHAHAHHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe snygga bilder ;)



blire till helgen då?

2009-11-26 @ 14:55:52
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0