pluggis.

Ullis is back! ;)
Dålig uppdatering igen, jag vet. Jag har inte haft riktig tid å blogga. Strax hämtar bror mig, ska åka å käka pizza med mamma och han hemma hos dom, sen ska jag å mammsen ut och promenera. Sköönt! :) Annars idag har jag pluggat bara.. mycket läsning framför sig nu.
De två dagarna jag inte bloggat på har jag umgåtts en massa bara. :) Spelade kort och kikade film med Camilla, Thomas och Viktor i tisdags, igår umgicks jag med Viktor hela dagen. :) Såå äre. Imorron ska jag plugga, sen ska jag hem till min favorit på kvällen och kika Idol. Sarah är det, för er som inte visste. ;P Söta Sarah, hon har jag saknat i veckan! På lördag äre bio i gävle med camilla å grabbarna, 2012, känns som ett måste att se den. ;) Dvs, ingen festhelg i helgen... lugnt blire! SKÖNT!

Ja nu skriker min mage, dags att byta om å invänta skjutsen.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0