Över.

Hejsss :)
Hemma nu, slutade tidigt idag från VFUn. Nu är den över.. :/ skulle kunna stanna där resten av terminen! Eller varför inte hela tiden? Trivs jättebra där, vi hade samtal idag jag och min handledare och jag fick jättebra bedömning, hon sa att hon kunde tänka mig som hennes kollega bland annat. :) Blir jätteglad när jag får höra sånt. :) Så det känns som jag valt rätt, å det är nog värt allt jobbigt pluggande. Men plugga ska jag nog inte göra förrän på söndag, tänker ha två pluggfria dagar nu, som jag ska ta vara på ordentligt.
Ikväll blir det IDOL med Sarah och Sofia! Mys! Imorron är det köpis och fest, som ni vet!

Ja, nu ska jag ta å cykla till LIDL å köpa chips tror jag!
Hööörss ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Händer annars då, parteeey eller ? =)

2009-11-14 @ 08:36:14
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: LillSanna

hej gums!

Kul att det går bra för dig i skolan och på VFU:n :D! Trivs du annars med skolan och allt annat som student nu då? Kramelikram!

2009-11-15 @ 13:08:26
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0