Nice helg!

Heeej allihopa.
Förlååt för det dåliga bloggandet, inte blivit någonting alls under helgen. I fredags hade jag det mys med Sarah och Sofia hemma hos Sofia iaf, vi kikade på Idol och pratade åså. Sen igår på dagen åkte jag å Sarah in till köpis, kikade på Idolerna som var där, samt handlade jag en klänning. Det var Rabih, Erika, Nicklas och Carolina som har åkt ut Idol som var där.. Rabih var klart bäst, han sjöng Michael Jackson låten You are not alone. Sen blev det hem och fixa för feeest! :)
Sarah kom först, vi drack och taggade. Sen kom även Camilla. Efter henne kom Stina och två trevliga grabbs, Viktor och Thomas. :) Slutligen kom även Åke och Tobbesam, men dom var nyktra och skulle skjutsa in till gävle. Men det blev istället så att jag, Stina och Thomas åkte med Viktor som också körde, medan Sarah å Camilla åkte med Tobbesam och Åke. Väl inne i gävle fick vi höra att Camilla å Sarah inte kommit in på heartan pga att det är 23 där på lördagar, men vi brukar alltid komma in annars, så det var konstigt.. Dom kom till Goya istället, så hamnade vi där hela kvällen. :) Ja, inte Sarah då, som antagligen fick sin femhundring snodd. :( Stackarn. <3 Jag var full och knäpp, så jag fattade aldrig riktigt vad som hänt å tänkte att hon kommer väl sen, så gick in så länge. Men så visade det sig att hon hade åkt hem sen. :/ Otur..! Uuh.
Vi andra, dvs jag, Camilla, Stina, Viktor och Thomas dansade å hade skitskoj iaf. ^^ Så det var en lyckad kväll.. Åkte med Viktor in till sandviken sen. Jag, Camilla och Thomas hoppade av hos mig, Viktor åkte och lämnade Stina hemma hos henne i Hofors och kom sen tillbaka. Så låg vi 4 och pratade om allt mellan himmel och jord in på småtimmarna, lyssnade på en del bra musik med. Treeevligt! Så idag gjorde vi liknande hela förmiddagen, Camilla åkte tidigare men grabbarna drog inte förrän ca 14.30.. Såå trevligt var det iaf :)

Ikväll har jag ätit tacos och tagit det riktigt lugnt. Ska plugga lite nu, så ska jag kika på Heartbreak Hotel. Riktigt bra film, sen den kl 21 ikväll!
Imon återgå till skolan då..
Men hoppas NI haft en underbar helg. :)
Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0