Nattplugga.

Heeeejs :)
Hoppas ni haft en bra fredagkväll, det har jag haft! Åkte hem till Sarah å kikade idol. Blev bjuden på gooood mat där med, tack såå mycket. :) Jag tycker rätt åkte ur iaf, de kvarvarande är bättre.. nu blir det spännande de kommande fredagarna, jag tippar nog på att Mariette åker ut nästa vecka, Calle veckan efter.. å Erik å Tove i final. Men vi får se, allt kan hända! Har ingen riktig favorit heller, alla är bra på sitt sätt. Jag känner väl när jag ser det sen vem jag tycker borde åka. :p Helt inne i Idol jag.. Men jag säger som Nicklas sa, det blev lite läbbigt när Mariette sjöng för sin flickvän. Hahhaha sjuk humor. ;)
Nuu tänkte jag faktiskt sätta mig å nattplugga lite. Så slipper jag det mesta imon förmiddag, även om det säkerligen blir en del läsning då med.
Sen imorron blir det bio med Camilla, Viktor å Thomas. Ska bli niice. Men det skrev jag ju sist, 2012 ska vi se. :D Hooppas den är sevärd nudå..

Verkar spännande iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0