Lugn lördag.

Hej alla :)
Igår blev det en fartfylld fredag. Sarah, Sirpa å Micke hämtade upp mig å vi for in till gävle där Sarah blev fint sminkad. Jag inhandlade alkohol å lite sånt under tiden. Efter gävle blev det hem till mig å byta om, sen donken en sväng å sen vidare till Tobbesam. Där var även Jagge å Åke. Jagge drog efter en stund, men vi fyra drack å kikade IDOL såklart.. Mariette åkte ut som jag trodde.. Kommer nog gå bra för henne ändå :)
I pausen sjöng vi singstar, alltid lika kul! Sen vid 23.30-tiden hämtade Viktor, Thomas, Krusse å Persson upp mig å Sarah, vi for in till gävle å shakade loss på goya. ;) Rätt så skoj, men måste säga att jag föredrar heartan, men älskar goyas musik. Efter goya fick vi skjuts hem, å jag å Viktor åkte hem till mig å sov. :)
Idag har det varit riktigt lugnt, sov lääänge. Så tog jag å Viktor en promenad hem till mor å far å hälsade på en sväng. Där blev vi och Camilla sen upphämtade av Thomas, som vi nu är hemma hos å ska snart bli bjudna på tacos. :) Snääällt. Så blir det chill här resten av kvällen, vi ska kika film å spela guitar hero såklart.. får se hur det går för mig med det, var ett bra tag sen jag spelade det nu. :p Sover kvar hos Viktor inatt, men åker hem i hyfsad tid imon så jag hinner plugga och ta en promenad med Sofia. :)

Det var min helg det. ;P Skriver mer imon.
Ni får ha en bra kväll, det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0